احسان محمدی فاضل: با تغییر سریع ذائقه و نیازهای مصرف کنندگان امروزی، برند های لوکس دنیا چطور می­توانند محصولات خود را زمان بیشتری در مرحله رشد چرخه عمر محصول نگاه دارند؟ در این مقاله بر مشکلات محصولات لوکس تمرکز می کنیم و سوالاتی را درباره چالش های این حوزه مطرح می­کنیم تا برندها برای منعطف تر و متنوع تر شدن این روزهای پر تغییر آمادگی بیشتری داشته باشند.

از سال۱۹۹۰، صنعت برند های لوکس دنیا با توجه به تلاش های استراتژیک  و افزایش تقاضا از بازارهای در حال رشد مخصوصا در چین رشد چشمگیری داشته اند. اما کاهش مصرف کالای چینی، باعث ریسک مخربی در ارزش برندهای لوکس در بازارهای جهانی آنان را در یک چهارراه پرمخاطره قرار داده است.


ادامه مطلب.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

حلال ساروج شرکت تولیدی زیزا کارت شبکه,فروش کارت شبکه,کارت شبکه وایرلس کارگروه ادبی وکیل الشعرای هامی (کاوه) لوستر صانع دوربین مدار بسته Marquis Kristi